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BMC Atrium Orchestrator coordinates workflows across applications, platforms, and tools to automate critical IT processes, accelerating service delivery, enforcing compliance, and lowering costs.
Service Desk Management and Automation
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5 tips on using automation for quick gains in productivity, profitability, and user satisfaction.

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3 ways BMC Atrium Orchestrator gives you a competitive edge

Forneça serviços de TI mais rápidos, sem contato manual

As organizações estão modernizando seu as operações de serviço de suporte com acesso móvel e interfaces de Web mais novas. No entanto, cada chamada para a central de serviços requer interação humana, mesmo tarefas repetitivas de rotina. O BMC Atrium Orchestrator ajuda a automatizar o cumprimento das solicitações de autosserviço.

  • Passe dos níveis caros de suporte 1 e 2 para cumprimento automatizado, como no desbloqueio de conta, acesso a sistemas e aplicativos e integração de funcionário
  • Integre-se com o melhor software de gerenciamento de serviço para aprovação e conformidade de processos
  • Economize tempo e dinheiro automatizando os processos manuais da central de serviços
  • Otimize a qualidade de serviço e a satisfação do cliente com resultados consistentes

Simplify process compliance without administrative burden

Director of IT Operations

Servers are often frequently updated with new patches or configuration changes to improve performance or close security vulnerabilities. Each of these changes must be tested, approved, and documented. BMC Atrium Orchestrator helps automate process compliance while reducing labor cost and errors.

  • Create incidents and change requests automatically
  • Automatically execute remediation and close out change records
  • Create audit-ready, traceable processes to prove compliance
  • Reduce application downtime from unplanned changes

Stop chasing routine events—automate resolution

Administrator

High volumes of system, network, and application events can bog down your operations team with recurring problems. BMC Atrium Orchestrator automates the resolution of recurring events that have standard remediation processes.

  • Validate an event or fault, then create an incident and change ticket
  • Automatically execute remediation and close out change record
  • Accelerate MTTR (mean-time-to-resolution) while reducing human error and support costs
  • Improve employee morale by reducing repetitive work